jaghetercassandra

Alla inlägg den 9 mars 2014

T

Av Cassandra Johansson - 9 mars 2014 20:17

Tjenare igen, heh
Jag har förflyttat mig till min säng & ska plugga lite, gråta över varför alla har studiedag imorgon utom jag + att jag har utvecklingssamtal.
Som sagt, vissa är smarta, vissa är dumma i huvet, end of story
Jag tror jag kommer ha samma dåliga betyg som alltid (vilket är lite tråkigt men ja) över målen på engelska, & nått målen på allt annat. Eller så kommer jag få underkänt i allt. Skulle inte chockera mig.
Åh sån jävla ångest man får över skolan alltså, skolan tar minst upp 9 timmar av mig per dag.
7 eller 7 & en halv timma skola, & sen ca 2 timmars plugg. Ska man inte lära sig "plugget" i skolan? Am i right?
Dessutom tar det ca 4 timmar / helg också. Kul är det dock inte.

Av Cassandra Johansson - 9 mars 2014 18:46

Sorry för att det blev dålig bloggning igår, men jag sovde hos Amanda.
Dagens träning var att jag gick ut & gick med pappa, ingen aning om hur långt.
Nu ligger vi döda framför tv;en & ska koka korv sen.
På vägen hem så gick vi in på city, & köpte massa vitamin well. Jag har smakat ganska många, 2 styckna jag vet om att jag inte smakat
Nu när jag har varit upptagen hela helgen ( i fredags blev vi våldgästade & i lördags så vart jag hos Amanda)
så ligger jag grymt efter med läxorna 'i dont give a fuck' haha nejmen får plugga extra mycket på måndag.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards