jaghetercassandra

Direktlänk till inlägg 27 mars 2014

Imorgon så börjar det!

Av Cassandra Johansson - 27 mars 2014 22:45

Imorgon startar 20 dagarna, och såhär kommer dagarna se ut:


  • dag 1 - om mig
  • dag 2 - min familj
  • dag 3 - jag som liten
  • dag 4 - mina måsten
  • dag 5 - mina kompisar
  • dag 6 - jag gillar
  • dag 7 - jag hatar
  • dag 8 - min skola
  • dag 9 - min klass
  • dag 10 - min musiksmak
  • dag 11 - favoritbloggar
  • dag 12 - mina intressen
  • dag 13 - min fritid
  • dag 14 - jag saknar
  • dag 15 - mitt rum
  • dag 16 - jag är rädd för
  • dag 17 - jag går inte ut utan
  • dag 18 - favoriter
  • dag 19 - favoritplagg
  • dag 20 - innan jag dör ska jag
  •   
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra Johansson - 28 mars 2014 20:45


  gamma bild sen typ januari.   Dag 1, om mig: Jag är en tjej på 12 bast, som gillar mode & hästar. Jag älskar också att ta bilder & kort och jag använder en canon eos 500D. Jag gillar att sova & vara allmänt lat, men jag gillar att röra p...

Av Cassandra Johansson - 27 mars 2014 19:52


Förlåt för ingen bloggning på EN vecka, omg. Imorgon är det freeeeedag - yes! På lördag ska jag på vuxenkalas, annars ska jag som vanligt plugga. Denna veckan har inte hänt såhär 'jätte mkt' på idrotten i onsdags blev jag & min bästavän as arga...

Av Cassandra Johansson - 21 mars 2014 07:37


Yes! Alltså äntligen, denna veckan har gått så segt. Men min BÄstavän är i fjällen, så det är ju lite tråkigt hon kommer iaf hem på söndag :) Idag så är det skola, sen går jag hem & lämnar min väska + hämtar min data sen tar jag bussen till amanda ...

Av Cassandra Johansson - 16 mars 2014 08:59


Godmorgon sunshines! Just nu sitter jag i bilen & väntar på att vi ska åka till lager 157, alltså, kärlek till lager. Är där några gånger per år, då det bara ligger 1 h här ifrån. Jag ska dricka mitt te & plugga. TEET: Det téet jag dricker komm...

Ovido - Quiz & Flashcards