jaghetercassandra

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Cassandra Johansson - 6 mars 2014 20:27

Godnatt
Eller a, kväll.
Är typ nöjd med dagen, har vart utan läxor, vilket jag inte vart sen aa, länge sen.
Imorgon har jag lite planer, tror jag.
Pappa pratade med någon innan & de kanske kommer hem till oss. Dock vet jag inte vem. Det blir iaf tacos C:
Ah men dagen vart rolig
Vi spelade king som vanligt & alla börjar bli bra på det. Det börjar också bli drygt när allt 'ska gå om' för att den var sne oså, herregud, du kommer få komma in igen.
Men a, sen klockan 1 så fick alla tjejer i klassen gå till skolsyster för att prata lite (killarna ska göra det nästa vecka) & vi slutade 10 över 2 för vi hade så lite tid (1h) & vi tjejer pratar ju lite mer...
Dessutom slapp vi NO, vilket är ganska bra då vi typ bara pratar på NO;n
Imorgon är det då fredaa, å spänd alltså.
Nämen, fredag händer bara 1g/ vecka.
Nu ska jag kolla Nellies blogg & se om Hilma har kommit, så spännande hehe

- allt på bilden kommer från gina

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards