jaghetercassandra

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Cassandra Johansson - 4 mars 2014 23:15

Bestämed mig för att gå till skolan imorgon, om jag inte har så ont att jag dör (:


Får mkt frågor irl om min hy, & det tänkte jag svara på.


Hur ser din hy ut just nu?

Svar: just nu är min hy neutral, jag har en finne i pannan, men den syns inte då min lugg är ivägen.


Vad använder du för krämer etc?

Svar: som återfuktingskräm använder jag nivea soft cream & som 'tvätt' använder jag neutrogenas toner 'bleckhead eliminating' sen har jag någon jag inte kommer på namnet & märket. & sen rituals cosmetics kräm grej haha.


Hur mår din hy av dem produkterna?

Svar: mitt ansikte mår bäst av att jag bara tvättar av det med vatten, då är min hy finnfri - haha!


 

Av Cassandra Johansson - 4 mars 2014 19:43

Nu är drickan slut, mwää, cola kvar men nja...
Jag har sån ångest när vi har prov & jag är sjuk.
Jag måste till skolan imorgon, eller tja, jag vill. Å jag vill inte smitta eller typ svimma, men jag vill till skolan, men vem vet jag kanske förhoppningsvis vaknar & mår bra.
Imorgon kommer det förhoppningsvis ett inlägg om en liten rolig grej :) om jag hinner fixa det då, men om jag väljer att stanna hemma så kommer det nog fixa sig. Annars har vi so imorgon & engelska på torsdag.
Påtal om skolan är jag säker på att jag ligger efter i allt, haha. Men bara att ta igen. & vi har idrott imorgon, vet någon om det är bra att ha idrott när man är sjuk?!

Jag är fortfarande täppt i näsan & bränner i halsen men jag hostar inte lika mycket vilket är bra (:

Av Cassandra Johansson - 4 mars 2014 17:28

Å känslan när mamma kommer hem med vitamin well. Även om hon mår dåligt (hon har feber tror jag) så åker hon och köper. Melon är inte riiiktigt min smak, men jag kan omöjligt dricka vatten när jag har ont i halsen, alltså OMÖJLIGT

Av Cassandra Johansson - 4 mars 2014 16:18

Förlåt för att inläggen kommer upp nästan samtidigt.

VIKTIG INFO:

Tjenaa, i slutet av maj så ska jag till London C:
Jag älskar London/Amerikas shopping, hehe.
Men det kommer nog inte 'inlägg' på bloggen Isf. Isåfall ifall vi har wi-fi.
Okej, sorry för helt random inlägg, men ja.
Jag kommer påminna lite då & då om detta hehe (pfft, skryt nej)

Atm

Av Cassandra Johansson - 4 mars 2014 15:43

Tjenixen. Ingen bloggning sen den 21:a tyvärr :(
Atm är jag sjuk, första gången iår.
Jag har ont i halsen, alltså hur ont som helst, dock skulle jag vilja gå till skolan imorgon för vi har prov på so:n, men dock vill jag inte smitta alla, hehe.
Idag har jag inte använt datan, mobilen eller Ipaden alls typ.
Då ksk ni undrar; men vad har du gjort då o:
Jag har LÄST. 3 och en halv bok, hehe. Skypat med en kompis som också vart sjuk...
Ja, Tjao.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards