jaghetercassandra

Alla inlägg under januari 2014

Av Cassandra Johansson - 31 januari 2014 21:34

Känner att jag behöver uppdatering. Helt slut, Done med allt.
Vill bara lägga mig & sova nu, men men
Maten vart jättegod, nu är jag proppmätt. Ska kolla på film tror jag, på mobilen, sen innan jag sover heh..

Av Cassandra Johansson - 31 januari 2014 19:06

Nu kommer mormor snart hem & då ska vi ut till hästarna.
Vi bestämde oss för att äta efter bubblingen ( vilket jag är glad för, har ätit mig mätt på chocklad, heh)
& bi har bakat bröd.
Imorgon blir det stallet & vi ska korta stigbyglarna på littlamins sadel.
Har försökt plugga lite nu också,men matten är ju assvår, men det är en vecka tills den ska in, så de är rätt chill.
Ska bara ta på mig stalljackan & ridskorna, orkar inte med att byta om, ska ju trots allt inte rida, hehe

Av Cassandra Johansson - 31 januari 2014 17:45

Wow, del 4 redan!

1.Jag älskar att skriva, både på datorn & på papper.

2.Min handstil är dock inte så fin... Jag skriver 'tryck A;n, alltså sånna här: a.

3.Jag får hicka mest hela tiden & jag låter som en groda då.

4.Det finns ingen snygg kille på min skola :<

5.När detta skrivs är klockan 20:03 på onsdagen.

6.Jag gillar inte fåglar.

 

7.Fast ibland önskar jag att a va en fågel, så jag skulle kunna bajsa på de jag inte gillar ;D

8.Jag är jätterandom, tex vi säger att vi pratar om böcker, så säger jag; stege.

9.Mitt favorit skämt kom jag på häromdagen; Det var en gång en sten som hette Lars.

10.Jag har mitt 'fuck cancer' armband HELA tiden, det betyder jätte mycket för mig haha.

Av Cassandra Johansson - 31 januari 2014 17:23

Nu har jag varit med mormor i typ 2 timmar, & vi har fikat, handlat, vi håller på och baka (men det jäser) sen ska vi hämta in hästarna & mysas med de. Sen blir det tacos & sen så blir det bubbla!
Det är verkligen jätte mysigt här, brr
Trivs bra här, i 'skogen' med djuren runt omkring mig.
Mormor sa att jag ska ta mkt foton på littlamin & mena sen, för jag ville det, hehe.
Det är alldeles snöigt & kaotiskt här, heh, hoppas det slutar snöa snart, want summer! + jag vill rida imorgon.
Baby

Av Cassandra Johansson - 31 januari 2014 06:05

Jag älskar dig...Fredag. Inte en enda tråkig lektion, & sen firar vi med helg på fr & lör & sen på sön så oroar vi oss för skolan. Typ så går alla helger till.

Ska plugga på kvällen & på bussen, sen imorgon på morgonen, så har jag lagt upp min pluggningskväll.

Förlåt om de inte kommer bloggning, men asså måste spara mitt mobil batteri.  


Av Cassandra Johansson - 30 januari 2014 20:22

Kom hem typ 3, satt & plugga tills typ 16.30 för jag tydligen låg efter i so, ingen aning hur(?)
Sen har vi storstädat ( :( )
& jag kom äntligen på hur jag ska komma från skolan, eftersom bussen kommer 14.10 & vi slutar 14.00 & jag ska hinna ta bussen till stan, & det tar 10 minuter, så att.
Mamma sa att jag måste lägga till 10 minuter, för förseningar osv. Jag ska gå från idrotten typ 13.30 för ska in & köpa dricka till bussen.
Mm, fredag så behövs ju godis, thihi.
Så ja.
Vi börjar idrotten 12.50 så jag hinner inte byta om osv, men ska typ ha lite idrott i mina vanliga kläder.
Men de blir la typ mycket bloggning imorgon, på bussen. Annars ska jag plugga mycket, har 5 sidor att kunna utantill & typ 15 städer typ.

Av Cassandra Johansson - 30 januari 2014 17:15

Så...Del 3, vi börjar direkt.

1.Jag tycker Linn är SÅ fint *-*

2.Mina jeans från ullared är så snyggaaaaa.

3.Jag är alltid med killarna på idrotten, & sara haha.

4.Jag har alltid utsläppt hår utanför mitt hus, men hemma har jag alltid uppsatt.

5.Blod är sååå äckligt.

  

6.Vitamin Well Care är den goodaste drickan som uppfunnits *-*

7.Jag älskar att sova *-*

8. Jag gillar att köpa strumpor.

9.Jag är väldigt bra på engelska, både med uttal & stavning.

10. Jag älskar tjocktröjor ♥ 

Av Cassandra Johansson - 29 januari 2014 19:32

Gäääsp.

Seriöst, är jättetrött.

Städat både min & Pows bur, GUD vad bra, att slippa de imorgon, trodde inte seriöst att jag skulle göra de.

Jag är heelt ensam, pappa hjälper en kompis & casper sover hos farfar.Så det känns absolut inte som att de är en mördare bakom mig :) Hehe...Känner mig som tre år.

Imorgon då...Packa & packa & duscha. Ska nog plugga till SO:n om vi har fått någon. 
SO provet gick nog bra, allt kändes rätt & så, jag känner iallafall att jag gjorde mitt bästa.

SOM jag sa, 2014 ska jag klara ALLT med skolan, ska minst få 3 A;n i 6;an, även om jag vet att det är JÄTTE svårt, haha.


Kanske undrar varför jag gör så lite inlägg, så är vårat internet ganska segt, & vi kan inte säga upp de före maj, så ja.

Men nu får jag ta tag & skriva lite inlägg nu när datorn är på!

 

I ♥ Horses 

Ovido - Quiz & Flashcards