jaghetercassandra

Alla inlägg under februari 2014

Av Cassandra Johansson - 21 februari 2014 14:20

Fredag!!!!! Alltså, woho.

Imorgon ska jag hjälpa min gammelmormor, enda planerna för helgen än.

Tog mina mediciner nyss och kom på att det var 40 min för tidigt, hehe.

Foten är bättre, men när jag går så typ skriker jag (:

Inga läxor, ALLTSÅ.

Idag blir det mest datan, ipad oså.

Som ni märker har jag inget att skriva, hehe

 

Av Cassandra Johansson - 20 februari 2014 17:45

Nu börjar de flesta komma in i svek-kärlek-hat åldern, det märks.

Idag (igår också)  bråkade två av mina bästavänner, så ja.

Så på min skola om man har bråkat så reder man ut det på lektionstid i ett annat rum.

De var borta i typ 40 minuter på morgonen, sen kom de tillbaka som bästavänner.

Det gör inte mig något, bara de inte stöter ut mig eller ***** (***** är ett namn jag inte får nämna) tänkte jag.

På rasten var ***** med två andra tjejer, så du ville jag vara med min bästa kompis (en av de som har bråkat) som alltid, och jag vill ALLTID att andra också ska vara med, men för en gångs skull ville jag inte det.

Såklart ville hon vara med hon andra (hon som hade bråkat) så ja bara; okej...

Så stod vi där under taket när det regnade. Sen ignorerade båda mig hela lektionerna, sen var jag med de två som hade bråkat på lunch rasten. Sen på lektionen sitter den ena & skrattar åt mig & jag bara känner på mig att hon andra har snackat om mig. Sen tänker jag inte mer på det, ser fram emot skolslutet för då skulle ena med mig hem & när vi slutar så säger hon att hon kan. Jaha tänker jag & tror att hon ska till sin mormor. Sen går hon till den andra & frågar 'har du ringt din mamma & frågat om jag kan följa med dig hem.


Alltså, USCH säger jag åt de två. INTE okej vem det nu än handlar OM.

 

Den enda jag kan lita på i alla stunder är DIG ♥

Av Cassandra Johansson - 20 februari 2014 16:18

Hejeee, igen :)

Det var ju typ i torsdags ett inlägg kom upp sist, skolans fel faktiskt.

Nejmen mycket händer just nu, jag har stuckat/ vrickat/ något foten, så mår inte prima nu, men endå bär det av till skolan.

Idag har jag INGA läxor, alltså that lättnad.

Jag ska kolla på ett avsnitt av Pll snart också, ska bara tidinställa ett inlägg typ, ett dåligt sådant.

Nejmen alltså, ja hejdå typ.  

Av Cassandra Johansson - 15 februari 2014 10:35

Tja, senast var ju ett tag sen.
Nu är jag påväg till mammas vänner & vi ska fika där och så. Sen blir det att hjälpa gammelmormor packa, hon ska ju flytta. Jag behöver lite moneys för jag har hittat världens snyggaste tröja.
Heh, men ja... Typ vad jag ska göra idag (: men ja, hejdå
/ny duschad

Av Cassandra Johansson - 13 februari 2014 15:28

Ska till en kompis nu, blir nog ingen bloggning, S E S

Yt

Av Cassandra Johansson - 13 februari 2014 13:21

Så missnöjd med mig själv, bara 1 km idag.
Nu ska jag äta carabonara, slick.
Gjort 2 videos idag, funderar på att börja med yt men är rädd för mobbningen...
NÄMEN, aa hejdå
#lazyday

Av Cassandra Johansson - 12 februari 2014 22:07

Jättetrött då jag vaknade 07:;30 idag...
Har pratat i telefon med Amanda, gissa vad som händer på fredag (;
Sen har jag varit på choise, köpte ett par jeans bara & vitamin well care drickan i smaken stevia :)
Sen har jag inte gjort så mycket mer intressant.
Imorse gick jag 1,5 km på löparbandet & vid 19-20 så gick jag 7.5 km tror jag att de var. Ca 70 min men jg spillde ut en vattenflaska & glömde pausa så det gick SEGT minst sagt...
Om jag endå skulle ta & lägga mig... Har infettat göra imorgon, städa pows bur & plugga typ. Roligt liv man har, hehe.

Ovido - Quiz & Flashcards