jaghetercassandra

Direktlänk till inlägg 13 mars 2014

Fredag imon

Av Cassandra Johansson - 13 mars 2014 18:53

Imorgon är det fredag, fett gött
Ska plugga i helgen, har inga andra planer. Brosan ska ha en kompis här, & mamma ska på någon grej. Ska la fråga Amanda, världens bästa kompis haha.
Det blir nog bloggning imorgon, haha man kan inte lova.
Idag har jag städat, lekt med pow & lite läxor
Jag vill lära mig sy, hhaha nejmen jag är sämst på det, fast jag vill lära mig.
Ehh, ja, hejdå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra Johansson - 28 mars 2014 20:45


  gamma bild sen typ januari.   Dag 1, om mig: Jag är en tjej på 12 bast, som gillar mode & hästar. Jag älskar också att ta bilder & kort och jag använder en canon eos 500D. Jag gillar att sova & vara allmänt lat, men jag gillar att röra p...

Av Cassandra Johansson - 27 mars 2014 22:45


Imorgon startar 20 dagarna, och såhär kommer dagarna se ut:   dag 1 - om mig dag 2 - min familj dag 3 - jag som liten dag 4 - mina måsten dag 5 - mina kompisar dag 6 - jag gillar dag 7 - jag hatar dag 8 - min skola dag 9 - min klass da...

Av Cassandra Johansson - 27 mars 2014 19:52


Förlåt för ingen bloggning på EN vecka, omg. Imorgon är det freeeeedag - yes! På lördag ska jag på vuxenkalas, annars ska jag som vanligt plugga. Denna veckan har inte hänt såhär 'jätte mkt' på idrotten i onsdags blev jag & min bästavän as arga...

Av Cassandra Johansson - 21 mars 2014 07:37


Yes! Alltså äntligen, denna veckan har gått så segt. Men min BÄstavän är i fjällen, så det är ju lite tråkigt hon kommer iaf hem på söndag :) Idag så är det skola, sen går jag hem & lämnar min väska + hämtar min data sen tar jag bussen till amanda ...

Ovido - Quiz & Flashcards