jaghetercassandra

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Cassandra Johansson - 12 februari 2014 22:07

Jättetrött då jag vaknade 07:;30 idag...
Har pratat i telefon med Amanda, gissa vad som händer på fredag (;
Sen har jag varit på choise, köpte ett par jeans bara & vitamin well care drickan i smaken stevia :)
Sen har jag inte gjort så mycket mer intressant.
Imorse gick jag 1,5 km på löparbandet & vid 19-20 så gick jag 7.5 km tror jag att de var. Ca 70 min men jg spillde ut en vattenflaska & glömde pausa så det gick SEGT minst sagt...
Om jag endå skulle ta & lägga mig... Har infettat göra imorgon, städa pows bur & plugga typ. Roligt liv man har, hehe.

Av Cassandra Johansson - 12 februari 2014 08:22

Godmorgon alla! Vaknade 07.30 pga la mig tidigt.
Imorse orkade jag verkligen inte gå/springa men gjorde det endå... #justdoit.
Nu sitter jag med min smarriga frukost men en onyttig sådan, hehe
Planerna för idag är att gå till choise som tyvärr har gått i konkurs.... En av mina favoritaffärer, dock lite dyrare.
Så dom har utförsäljning, ska inte ta med pengar, tror vi åker dit i eftermiddag & köper om jag hittar något.

Helgen planerars....

Ovido - Quiz & Flashcards