jaghetercassandra

Direktlänk till inlägg 12 februari 2014

Bye choise

Av Cassandra Johansson - 12 februari 2014 08:22

Godmorgon alla! Vaknade 07.30 pga la mig tidigt.
Imorse orkade jag verkligen inte gå/springa men gjorde det endå... #justdoit.
Nu sitter jag med min smarriga frukost men en onyttig sådan, hehe
Planerna för idag är att gå till choise som tyvärr har gått i konkurs.... En av mina favoritaffärer, dock lite dyrare.
Så dom har utförsäljning, ska inte ta med pengar, tror vi åker dit i eftermiddag & köper om jag hittar något.

Helgen planerars....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra Johansson - 28 mars 2014 20:45


  gamma bild sen typ januari.   Dag 1, om mig: Jag är en tjej på 12 bast, som gillar mode & hästar. Jag älskar också att ta bilder & kort och jag använder en canon eos 500D. Jag gillar att sova & vara allmänt lat, men jag gillar att röra p...

Av Cassandra Johansson - 27 mars 2014 22:45


Imorgon startar 20 dagarna, och såhär kommer dagarna se ut:   dag 1 - om mig dag 2 - min familj dag 3 - jag som liten dag 4 - mina måsten dag 5 - mina kompisar dag 6 - jag gillar dag 7 - jag hatar dag 8 - min skola dag 9 - min klass da...

Av Cassandra Johansson - 27 mars 2014 19:52


Förlåt för ingen bloggning på EN vecka, omg. Imorgon är det freeeeedag - yes! På lördag ska jag på vuxenkalas, annars ska jag som vanligt plugga. Denna veckan har inte hänt såhär 'jätte mkt' på idrotten i onsdags blev jag & min bästavän as arga...

Av Cassandra Johansson - 21 mars 2014 07:37


Yes! Alltså äntligen, denna veckan har gått så segt. Men min BÄstavän är i fjällen, så det är ju lite tråkigt hon kommer iaf hem på söndag :) Idag så är det skola, sen går jag hem & lämnar min väska + hämtar min data sen tar jag bussen till amanda ...

Ovido - Quiz & Flashcards